Sziasztok!

Bizony már 2 hete nem hallottatok felőlem, és 3 hete nem született a tőlem elvárt karakterfolyam. Menet közben jó pár hosszabb levél landolt mailboxokban, a skype is működésben volt tartva, és volt néhány látogatom, az otthoni kézzel írt levelek megérkezéséről és a Bolognából indult Macica megérkezéséről nem is beszélve. Íme a lista, hogy kik "okolhatók" az eltűnésemért.

Hogy követhető legyen, dátumozok is.

Október 17-én érkeztem vissza Hollandiából, ami egy hétfői nap volt. Az ez utáni csütörtökön (október 20.) Timi már vissza is adta a vizitet Kotek Petivel, ők szűk egy napot töltöttek nálunk, így mementóként még egy hollandiai csoportkép, a welcomdrink helyszínéről (ismételten csak köszönjük a lehetőséget, hogy ott lehettünk!):

ülésrend:

Viktor

Nóri

Timi

(én)

Timiék átutazóban kukkantottak be hozzám az esseni társasjátékvásár előtt.  

 

 

A következő kíváncsiskodó nem sokat váratott magára, Zozó október 21-én pénteken érkezett: 

A kép az egyetemi park előtti buszmegállóban készült.

Zozóval is bejártuk Kölnt, meglátogattuk Düsseldorfot egyetemi szervezésben, és járt Bonnban is. Október 23-án vettünk könnyes búcsút egymástól, hogy visszatérjen mannheimi Erasmus kiküldetése helyszínére.

 

 

 

Aztán pár napot jártam egyetemre, meg hasonló nyalánkságok, majd október utolsó hétvégéjén, mikor hét ágra sütött a nap, október 27-én landolt Ancsa is, és néhány otthoni elengedhetetlen, illetve házi készítésű dolog:

Vele is sikerült egy igen mozgalmas hétvégét összehozni. Ő is járt Bonnban, ennek keretében láttuk a várost éjszakai megvilágításban. Megnéztük újra Hollandiát (Maastricht), visszafelé alaposan megvizsgáltuk Aachent ;). Vasárnap pedig (kihasználva az óraátállítást =)) felmásztunk a Dóm tornyába, és a vele szemben, a Rajna túlpartján lévő Köln Triangle tetejére is fellifteztünk (itt készült a kép :)). (Majd a szokásos esti géppel október 30-án hazaindult. Még egyszer köszi-köszi a szállítmányozásokért, és remélem hamarosan a waffeles reunion képeit nézegethetem ;))

Ennek következtében mindketten rápihentünk a hosszú hétvégére hétfőn (este Tomi szintén szakkolis barátnőjével Terivel boroztunk). Kedden (november 1.)az itt alvás elmaradt, de így is két újabb kolistárssal találkoztunk és buliztunk, Ditke és Mesi személyében:
Sorrendben:

Ditke

Mesi

(én)

Tomi

A kép a Flanagan's előtti téren, kölsch kóstolás közben született :)

Ezúton is köszönet és hála a képekért (hamarosan Mannheimbe is elindulnak!), a levelekért, no meg a waffelekért, a hazafuvarról már nem is beszélve :D Jó kis este volt!

 Macica, Bolognából =)

 

 

November 2-án, hogy ne feledjem, megnéztem magamnak újra az egyetemet, majd este kimentem Mátéért a reptérre:
Így ő a csúcstartó, mert szerdán este érkezett, csütörtökön megnézte magának Köln mellett Bonnt. Pénteken felfedezte Düsseldorfot. Majd szombaton (november 5.) kisebb komplikációkkal, de eljutottunk Koblenzbe.

A kép a Kurfürstliches Schloss erkélyén készült, hogy hogyan is kerültünk oda, az egy külön történet ;).

Vasárnapra a szokásos kölni levezetés maradt, én megpróbáltam az egyetemi dolgokra koncentrálni, Máté pedig a tériszonyát leküzdve a Köln Triangle, Seilbahn (irigykedés érte!), Dóm utat járta. Ebédre stílusosan wurstot ettünk, és kölsch-sel kísértük, végül pedig elrángattam az orsolyita templomba, mert nem állapot, hogy még nem voltam ott :) Délután megállapítottuk, hogy az előrejelzések ellenére, nagyon kevés eső esett, és alaposan kiélveztük az utolsó utáni őszi napsugarak melegét. Este ismét reptér, búcsúzkodás (november 6.).

Összegezve 3 hét sok város, ismerős arcok, élmények garmada, de még Berlin calling me (én pedig megyek! ;)), majd kipróbálom milyen az élet éjszakon, megnézem milyen élmények teremnek a Stockholm-Jönköping tengelyen.

Majd befelé fordulás következik, szellemiekben gyarapodás, és ezek kézzelfoghatóvá tétele, vizsgajegyre váltása.

Azt viszont már most tudom, hogy másfél hónap, és megyek HAZA!!! December 22.-e a bűvös dátum =) Hogy kivel, mikor, merre, és hogy meddig maradok majd megbeszéljük!

Szerző: nadra  2011.11.06. 23:02 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vivacolonia.blog.hu/api/trackback/id/tr733357370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiemka 2011.11.10. 17:19:37

Mi is köszönjük, Orsi! Remélem nem horkoltunk nagyon hangosan :)
süti beállítások módosítása