Ez csak egy szösszenet lesz :)

Azt már mondtam, hogy mindkét tanár néni a csoportban dolgozást beszélgetést preferálja. Már van egy kialakult klikkünk, akik jól tudunk együtt dolgozni. Vajon véletlen, hogy ennek az alapját 3 magyar adja? :) Lényeg, hogy Beki, Tomi, Gage és én elég jó csapatot alkotunk, tudjuk segíteni egymást, és 3 nyelven összerakjuk a dolgokat (apró probléma hogy Gage nem tud magyarul :P). Persze ezek nem kőbe vésett dolgok, múltkor is Frau Berief átültetett a Mauritio, Salome pároshoz, mert ők kevesebben voltak...hát az az óra agyhalál volt, nem a csapattagok miatt, bár nem voltunk gördülékenyek..., de megcsináltunk szépen minden feladatot, majd semmit nem prezentáltunk belőle, mert mi voltunk a 7. csoport, és csak 6féle leírás volt, amiből dolgoztunk, no comment.

Viszont volt egy elképesztően jó óránk, amikor Sabine azt a feladatot adta, hogy írjunk egy modern mesét. alább olvasható az alkotás, és a csapat tagjai (Becki, Inci, az iráni lány, és Tomi lemaradt a képről). Erika remélem büszke vagy rám az illusztráció az én ötletem alapján készült, és a zongora is saját készítésű :) Szerintem mi voltunk a legjobb hangulatú csoport, a mi mesénken nevettek a többiek is! Hans, a kobold története igen tanulságos, kérésre fordítást küldök :P

 

A másik nagyon jó óra, így az újraegyesítés ünnepéhez közeledve, az volt, amikor a Good bye Lenin! c. film alapján dolgoztunk, és néztünk belőle részleteket. Ahogy a bonni kirándulásnál is írtam, ez számomra érdekes téma, ráadásul a fimet is nagyon szeretem, aki még nem látta annak pedig ajánlom ;)

Szóval ilyesmikkel telnek a délutánok, kíváncsi leszek mikor írjuk a félidős tesztet, főleg mióta olyat rebesgetnek, hogy szintet lehet lépni vele :)

Szerző: nadra  2011.09.18. 19:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vivacolonia.blog.hu/api/trackback/id/tr113236644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása