Bár a szüleim csak csütörtökön érkeztek, addig sem telt eseménytelenül a hét.

Jó, a hétfőt nem vittem túlzásba, németeztem picit, mentünk a mezára, aztán német, a szünetben egész jót dumáltam Ricarddal, majd a szünet végén valamiért összeverődtünk a folyosón és ott folytattuk sokan a dumálást. Az amerikaiak meséltek az Oktoberfestes élményeikről :)

Óra után Lidl, ahol a padlizsán akción felbuzdulva úgy döntöttem padlizsánkrémet alkotok. Elkészült a nagy mű, de nem ezen fogok élni. A padlizsánt leszámítva semmi sem volt ugyanolyan :) Utána skype-oltam, hogy minden rendben legyen csütörtökre, és a hétvégére. Közben felkerestek a mormonok, hogy térítsenek. Mondtam, hogy bocsi, de most nagyon nem jó, szerencsére azóta nem kerestek...A konyhában megint összefutottunk Bo-val, aki elmesélte az amszterdami kalandjait, és még inkább megerősített, hogy menni kell!

Kedden csak a megszokás miatt, meg mert még mindig nem volt kártyám elmentem a bankba, Oliverrel megdumáltuk a dolgot megnyugtatott, hogy még ne aggódjak. Utána elmentem felderíteni a másnap kezdődő Hauptseminar helyszínét. Nagyon jól tettem, mert elég nagy labirintus az épület. Viszont most már egy kis fogalmam van róla. Menet közben jó fej voltam és kitöltöttem egy kérdőívet, ami után meglepetésemre még csokit is kaptam, úgyhogy jó vásárt csináltam =). Ha már ottjártam felfedeztem a géptermet is, s megoldottam életem problémáját, hogy a magyar ékezetes betűk bármikor elérhetőek legyenek a levelezésemben.

Utána ebéd, muszáj leírni, mert nagyon hosszú, és nagyon finom :) Spießbraten vom Schweinenacken mit gebackenen Kartoffelwürfeln und Mandelbroccoli, dazu Dessert. Mindezek után következett a Kurstest. Bizakodó voltam, bár a korábbi tapasztalatok óvatosságra intettek, de nagyon kész volt, hogy előző nap átvettük a hallás utáni értés szavait, majd a teszt előtt még át is ismételtük...

Kedd lévén a többség készült a Flanagan's-re, én úgy döntöttem, hogy csak a bemelegítésre csatlakozom, mivel másnap reggel korán kezdődött a Hauptseminar. Így nem mentem haza, hanem biciklit szereltünk, mekiztünk Anitával, Lo-val és Ricardoval. Utána végre megkóstoltam a Sion Kölscht, ami jelenleg holtversenyben van a Gildennel :) A Heumarkton egyre nagyobb csapat verődött össze, de én fél9 táján a másik irányba indultam. Picit sajnáltam, hogy pont Gage szülinapját is kihagyom, de a kötelességtudat erősebb volt. Gage mellett Bo-nak is aznap volt a szülinapja, és mivel nem találkoztunk, nagy bátran a konyhában hagytam neki 2 lekváros kenyeret ajándék gyanánt.

A szerda már nagyon a készülődés jegyében telt, indulás előtt még mostam, meg fogadtam Bo hálálkodását (nagyon cuki volt) utána indultam a Hauptseminárra (még szendvicset is csináltam magamnak, mint a régi szép időkben =)). Már egész jó vagyok térkép olvasásból, és távolság becslésből, így megtaláltam a rövidebb utat az épülethez, közben megleptek néhány mosollyal, és a friss (nem kellemetlen, de hideg) időben az egyetemi parkon sétálhattam keresztül. Maga az óra nagyon tömény volt, már nyelv szempontjából, de challenge accepted :) Az egyik német csajszi megdicsérte a németemet, és nagy örömömre egy 4fős csoportba kerültem a feladat megoldásához. A témánk a fogyasztói adatvédelemről, és annak szabályozásáról, és ezek megvalósulásáról szól. Még nem voltunk túl aktívak, de a megadott forrásokat már megkerestük (megkerestem, mert a többiek nem találták...). És vicces, mert Mikuláskor megyünk prezentálni a Deutsche Telekomhoz, nagyon kíváncsi leszek!

Ezután hattyút etettem a tónál, aranyos babákat néztem, majd ebéd és németóra volt a sorrend.

Aznapra még beiktattam egy telefonfeltöltést is, így most ezzel se lesz egy darabig problémám :) Visszaérve folytattam a takarítást, megválaszoltam a buddy-m pofátlanságát. Szerencsére sikerült hatékonyan visszautasítani, és még ő köszönte meg az őszinteségemet :P Utána még egy utolsó utáni skype, nem működő kamera, pedig mindent és mindenkit bevetettem :S

Gyors blogbejegyzés, és gyorsan sokat alvás, és persze várakozás!

Szerző: nadra  2011.10.10. 11:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vivacolonia.blog.hu/api/trackback/id/tr633291490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása