A koliról és a környékéről már van némi képetek, ismeretetek. Röviden összefoglalva, jó környék, kellemes környezet, jó szoba, kicsit messze a várostól.

Viszont az itteni magyarok közül megkockáztatom, hogy nekem van a legjobb szintem. Ma újabb arccal bővült a lista, megérkezett Mohamed Marokkóból :) Ő világosított fel, hogy az ázsiai Yu, egész pontosan Kínából származik, és a kameruni lányt Josephinnek hívják. Szóval a 9ből magamon kívül 4 embert ismerek (a többi helyen meg nem laknak még :)), a túl oldalon meg nem tapasztaltam mozgást.

Egész jól felszerelt konyhánk van, ahol van egy csomó közös dolog, ami egy féléves itt tartózkodásnál elég hasznos, viszont a sütő nem működik :). A hűtő káoszát remélhetőleg október elején majd felszámoljuk, mert kizárnak tartom, hogy ennyien birtoklunk ennyi kaját :)

A fürdőt Andreoval osztom meg, aki mindig morgolódik a konyhai állapotok miatt. Én mindig nagy bőszen bólogatok neki, hogy én sem ehhez vagyok szokva, pedig őszintén megvallva a sziszes konyha tud ramatyabb képet mutatni, persze azt többen is használjuk! Úgyhogy már rákérdeztem inkább, hogy ugye a fürdőben nincs velem probléma, szerencsére mosolygósan mondta, hogy nem tök rendben van minden. ezután volt valamikor, hogy felajánlotta, hogy vegyek nyugottan a 10-es tojásából, mert úgy is rá romlik mindig, és kb fel volt háborodva mikor mondtam, hogy jó persze akkor majd mondja mennyibe kerül egy tojás és meg veszem tőle. Szóval úgy reagált, hogy ne sértsem meg ilyenekkel, ő ezt nagyon szívesen adja. Hát akkor jó, majd ha nagy leszek meghálálom =) mindezekután meg tegnap elhívott a haverjaival iszogatni, úgyhogy megkapta a nagyon jó fej besorolást.

Aztán itt van Bo, a kis designer gyermek Brazíliából, ő sokat téblából a konyhában, gyakran találkozunk, mindig váltunk pár szót, a múltkor itt volt egy csoporttársa és közösen vacsiztunk. Mivel elég messziről jött, rengeteg érdekes dolgot tudunk mesélni egymás kultúrájáról. Ő volt az akit még még tegnap este megkérdeztem, hogy nincs-e kedve jönni Aachenbe, mert a magyarok bemondták az unalmast. És Breaking News: Ma együtt vacsiztunk, ma a zöldségek volt a téma, mert ugye ott más a klíma, meg minden.újra előkerült a karalábé, a maracuja, a különböző savanyúságok, és a befőzés. A pontot az i-re a home made apricot jammel tettem fel. Innen is üzenem: Anyu van egy új rajongód! ;)

A többiekkel kevesebb  a kapcsolatom. Mohameddel érthető, hiszen ma jött, de nyitott, közlékeny srácnak látszik. Majd kiderül, ő már 5éve van itt, hamarosan végez az egyetemmel.

Josephine fura lány, szegény elhagyta valahol a kulcsát, így az én szobámon jár keresztül haza, meg én engedem be mosdóba, és hasonló kellemetlenségek, remélem mihamarabb megtalálja szegény! Viszont ő segített ki hajszárítóval az elején, szóval abszolút megérdemli a jó fej szintet :)

Yu a kínai lány, hát ő néha vissza se köszön, de ezt be tudom a zárkózottabb kultúrájának, és természetének.

Összességében jó itt, alig várom, hogy a hónap végén élőben is megmutathassam anyuéknak! Az még érdekes lesz, hogy az alvást hogy oldjuk meg, de az előkészületeket meg tettem, van még egy matracom! :)

Egy időre hallgatásba burkolózom megint, jó olvasgatást! =)

Szerző: nadra  2011.09.18. 19:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vivacolonia.blog.hu/api/trackback/id/tr203236691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása