Kedves Olvasók!

Eljött a pillanat, lezárom az Erasmus félév blogos formáját.

Jelenleg ott tartanak az események, hogy hazatértem, beköltöztem a koliba, és holnaptól újra egyetemistáskodom.

Viszont nem mehetek el szó nélkül az utolsó hetem mellett. Nagyon jól telt, meglepően sok búcsúzkodáson vagyok túl, és remélhetőleg a nagy többséggel még találkozhatom, hogy ehhez Brazíliába is el kell-e látogatnom az egy másik kérdés :)

A Deutsche Banknak hála az utolsó napomon még tettem egy városnéző körutat, szóval úgy érzem minden szinten sikerült búcsút vennem az Erasmusom helyszínétől. Viszont ezt még valamikor meg kell néznem =)

A legegyszerűbben úgy írható le, hogy fura érzés, jó itthon, de egy félév után, már elkezd kötődni az ember egy helyhez.

Sokat tapasztaltam, fejlődtem, értem, alakultam. Rengeteg élményt gyűjtöttem az utazások alatt (folyamatosan fognak még képek feltöltődni facebookra, aki ezeket nem látja sikítson és küldöm :)), és az egész értékrendem formálódott. Most már vannak nagyon különböző nemzetiségű, típusú, és kultúrájú emberekkel tapasztalataim, aminek nagyon örülök. Mindemellett, sokat tanultam magamról is, és kiderült melyik eddigi kapcsolatom milyen erős is valójában. Szerencsésnek mondhatom magam, mert jó az arány :)

Kíváncsi leszek, hogy a szintén ebben a félévben "erasmusozókkal" milyen lesz - lesz-e egyáltalán - a  kapcsolat, most valahogy úgy érzem, hogy be kerültünk egy halmazba az erasmusosok halmazába, és azon belül egy kisebb halmazba, akik ezt a félévet Kölnben töltötték. Szerintem ez egy kapocs.

Egészen szerteágazó már ez a bejegyzés, de nehéz erről a félévről összefüggően írni, úgy, hogy minden réteget érintsen az ember. Ebből is következik a végkonklúzió, aki még nem tette, és teheti menjen külföldre tapasztalatot szerezni. Előtte nem tudhatja mire vállalkozik, de pont ezért érdemes és kell átélni :)

Végül pedig köszönetet szeretnék mondani! Mindenkinek, aki lehetővé tette, aki támogatott, akihez lehetett fordulni, akikkel ezen időszak alatt bármilyen kontaktusba kerültem.

Budapest, 2012. február 12. Közösségi

Szerző: nadra  2012.02.12. 19:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vivacolonia.blog.hu/api/trackback/id/tr954097666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása