Mint tudjuk, ha kedd akkor Flanagans, de odáig el kell jutni.

SIM kártya aktíváció, hogy minden hozzám érkezőnek adott legyen a lehetőség, hogyha elveszik olcsón megtaláljuk egymást :) Majd a múltkori üdítős esetből tanulva ügyes ital becsempészés a könyvtárba, és házi írás. Nem olyan jól felszerelt, nem olyan hiper-szuper nincs annyi gép, de nekem sokkal hangulatosabb, többet fogok idejárni tanulni, mint a Corvinus könyvtárba =)

A németóra minősége nem változott, viszont nem mehetünk el amellett, hogy 4 darab szövegértés kérdés, már megoldott válaszait kellett 4 embernek fóliára írni. Mi többiek az ehhez szükséges félórában malmoztunk. A végén a tanár néni is megelégelte a dolgot és az egyik fólia nálam landolt, valami miatt az általam megválaszolt kérdéssel tudtunk kezdeni...és semmi hiba nem volt a válaszban, ami nagy megelégedésemre szolgált, minden vessző és igeidő a helyén volt. Majd kiosztotta egy másik feladat megoldásait, ahol kiemelte, hogy Tominak is többek között milyen jól sikerült. Kicsit elszontyolodtam, hogy én nem tudtam annyira jót csinálni, hogy az említésre méltó legyen. Majd kapja Tomi vissza a szuper feladatát, és hát az az én írásom volt, szóval a dicséretek nagy része rám vonatkozott :) Tomi még nem vesztette el Herr Kálmán identitását :P

Nem túl nagy kedvvel vágtam neki a hazaingázásnak, pontosabban a visszajövetelellel voltak "problémáim", de vigasztalásként összedobtam egy gyors rántottát, hogy biztosan ne ártson meg az elfogyasztandó ital mennyiség. Jól sikerült, de a teflon feltalálóját csókoltatom (mindig akkor veszi észre az ember valamiről hogy jó, amikor nincs :)). A vacsi után gondoltam adok az élvezeteknek, és a múltkori póló farmer kombót, ujjatlan felsővel és némi sminkkel dobom fel.

A megállóban egy cseh lány is becsatlakozott hozzánk, felszerelkeztünk Gilden Kölsch-el hármunknak (6x0,33l 3,5€-ért kontra 0,2l 1€-ért). Fotozkodtunk a Heumarkti lovasszobor hátsófelével (még nem kaptam meg a képeket sajnos), megismerkedtünk olasz nyelvszakosokkal, majd bementünk.

Az egyik németes csoporttársam révén életemben először kóstolhattam Guinness-t...sokkal jobban szeretem a barna sört, mint a világosat, de ez már meleg volt és ihatatlan, hogy művelt kolléganőm (@Endi) idézetét használjam Kiss Ádámtól "Maybe next time", mert nem hiszem, hogy barna sör ennyire rossz lehet!

A zene elképesztő volt, mert ugyanazok a számok mentek, mint egy hete...ugyanolyan sorrendben... Sebaj azért próbáltunk a tömeg és a meleg ellenére mulatni, megismertünk egy újabb random magyart, aki a francia haverjával jött. Ők az este végefelé nagyon nagyvonalúak voltak, így akadt mit kitáncolni magunkból a végén. Így az elmélet beigazolódott, több alkohollal jobban viselhetők a zenék. Sőt az önbizalom növelés is jobban megy, baromi jókat táncoltam pár sráccal ;) És jó, mert ebbe a kategóriába esett minden, a címre koncentrálva és "nem a többit nem tudom" részre fókuszálva. Mivel pózoltunk a pultnál hazafelére gazdagodtunk egy-egy nyalókával :D A buli következtében a németóra másnapi látogatottsága csekély volt (én ott voltam azért láttam :)).

Az este sikerén felbuzdulva az utolsó metrón a grüngürteli kolónia több tagjával arra jutottunk, hogy október 8-án a német kurzus lezárását is megünneplendő, helyben szervezünk bulit, a 122-es pincéjébe ;)

Szerző: nadra  2011.09.23. 10:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vivacolonia.blog.hu/api/trackback/id/tr133247470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása