Kivéve, amikor az embernek fáj a feje (mint a megérkezésünkkor), vagy másnap a Colonia Expresszre készül.
A címben említett hely az egy héttel későbbi események kapcsán főbb szerepet kap, így legyen elég róla annyi, hogy nem mentünk :)
Viszont az egyikünk számára sem túl érdekfeszítő németóra után összegyűlt a magyar branch és valahogy egy Kaiser’s-ben kötöttünk ki, így olyat tettem, ami középiskolás éveimben nem vonzott, óra után (tegyük hozzá este 6ról beszélünk) söröztem.

Sokan tudják, hogy nem vagyok sör fan, kicsit több, mint egy éve gyakorlom a sörözést rendszeresebben, azért azoktól már elég messze vagyok, akik kijelentik, hogy utálom a sört, illetve nem iszom soha. Viszont ezen a napon sikerült egy nagyon finom(!) sört beválasztani a neve Gilden Kölsch. Olyannyira jó volt, hogy enyhén fejbevágott, így szinte spiccesen ejtettem meg a közös bevásárlást a Lidlben. Ez a Neumarkton volt, ahol a rodenkircheninél nagyobb a bolt, és olyanokra futja, mint kenyérszeletelő. Bevállalós voltam, hát kipróbáltam, és sikerült, lett frankó szeletelt kenyerem (még a 3 féle vastagságból is választhattam), mindenféle magvakkal, és természetesen barna (a fehér kenyér, mint olyan ismeretlen, a Brötcheneknél is a mindenféle teljeskiőrlésű és magvas változatok dívnak, szóval egészségesség, vagy mi :)). Viszont még tartogatott érdekességeket a bolt, 39 centért tudtam Holstent beszerezni. Ja és a 33 centért vesztegetett Müller desszertekről már nem is szólok :).

Aztán közösen vacsiztunk, amellé még egy „üveg”sör (tudniillik visszaváltós műanyag, most néhány elborzadó pasi arc jelenik meg, hogy te jó ég, az nem úgy koppan, és egyébként is pfej) lecsúszott, szerencsére nem bizonyult rossz választásnak. Szóval megfelelően alapoztam a másnapi vonat bulira.
 

Szerző: nadra  2011.09.17. 17:22 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vivacolonia.blog.hu/api/trackback/id/tr473234314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiemka 2011.09.19. 16:37:13

Lehetne tudni valami továbbit erről a mesés sörről? Úgy néz ki, októberben egy egyetemi projekt miatt Dortmundba kell mennünk, szívesen fogadok minden tippet :)

nadra 2011.09.19. 22:45:56

@tiemka: Azontúl, hogy Gilden Kölsch-nek hívják, ne igazán tudok közelebbit. Ja annyit, hogy rendkívüli addiktív tud lenni, mert a címkéjén szép képek vannak, amik gyűjthetők állítólag (nekem még csak egy van).
Viszont azt meg pláne nem tudom, hogy Dortmunban mennyire dívik a Kölsch :) Mert ez egy elég speckó helyi valami, nem tudom mennyit juttatnak a város határain kívülre :)
Meg majd eszmecserét folytathatnánk arról, hogy ti mikor jártok erre, vagy mikor fedezzem fel Hollandiát, főleg Amszterdamra, Rotterdamra, és Groningenre koncentrálva :)

tiemka 2011.09.21. 21:12:31

Feltétlenül ;)
majd szólj, mikor van kedved Holland felfedező úthoz.
Én a csapatommal valószínűleg okt 11-12 megyünk Dortmundba, de akkor lehet, hogy gyorsan vissza kell majd jönnünk. Viszont október 20 körül Petivel úgy néz ki, megyünk Essenbe, akkor lehet, hogy be tudnánk ugrani :)
süti beállítások módosítása