Ahogy említettem, a hétközi, német óra előtti programunk a menza.

Azt, hogy sok szintje van, és salátás résszel is rendelkezik már írtam. Mindemellett finomakat és nagy adagokat főznek. Ez a hét hemzsegett a jó dolgoktól, például hétfőn azzal szembesültünk, hogy Ungarische Gulyas Suppe, mit Rindfleisch. Hatalmas bödön levest kaptunk (amit én már nagyon hiányoltam, és a hétvégi megfázás miatt pláne örültem neki), a zöldségek voltak kicsit az általam megszokottól különbözőek. A legnagyobb különbséget a menzás levesekhez képest pedig az jelentette, hogy bizony marhahús volt benne, nem a mócsingos fajtából. Igazán jó indítás volt a héthez (az egy másik dolog, hogy kellettek is a pozitív élmények).

A másik nagy kedvencem az Avokádós csirke volt:
Első ránézésre nem mutat sokat magából, de elárulom mellé, hogy a csirkemell puha volt, tényleg szétomlott a szánkban, és hozzá a szósz, valami elképesztő. Az egész, ami a tálcán van 2,55€. A salátára csomóféle öntet közül lehet választani, a desszerteknél pedig a pudingok, krémek, és a friss gyümölcsök, kompótok dominálnak. Mondjuk valamelyik nap Müller Milchreis-ek közül lehetett válogatni...még mindig a fahéjas a kedvencem :).

 

Aztán volt egy kevésbé bizalomgerjesztő, de annál laktatóbb nap is:
Nem tűnik soknak, de alig bírtam vele. pedig én csak egy adag zöldbabot ettem hozzá köretnek. Fasírt szerű korongok, sajttal és zöldséggel megbolondítva, egy simább lecsós mártással.


 

 

 

 

 

Valamelyik nap ráakadtam egy fagyizóra is, amit már nagyon hiányoltam, így a kevésbé napsütötte időjárás ellenére is egyértelmű volt a döntés a két gombóc mellett:
(Igen, ez két gombóc, csak nem a magyar kicentizett, a kanalat többszörösen lehúzogatós módszerrel került a tölcsérbe :))

Azt hiszem elmondható, hogy az evés és a finom ételek nagy szerepet töltenek be az életemben, hiszen erre a postra nem sajnáltam az időt, hogy képekkel egészítsem ki azonnal :P

És még nincs vége az evéssel kapcsolatos élményeknek. Miután készpénzhez jutottam, és a bevásárlás is aktuális volt, kifosztottam a LIDL-t. Egyrészről az élelmiszer részleget (250g-os Ritter Sport 1,49€, ezt otthagyni felért volna egy harakirivel), és itt nincs különbség árban az egész mogyorós és egyéb ízesítések között szóval hmm, feltöltöttem a készleteket egy időre...(nagyobban nem merem :P):
Mindemellett feltöltöttem a hűtőt, frissen sült Cibatát sikerült vennem, és vacsorára gombalevest, és gombás, paradicsomszószos tésztát rittyentettem. Erről nincs kép, de már nincs sok belőle ;)

Szóval ilyenek erre felé az étkezési szokásaim =).

Szerző: nadra  2011.09.18. 17:07 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vivacolonia.blog.hu/api/trackback/id/tr43236356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FEszter 2011.09.19. 19:54:46

Mmm, das tradizionelle Fleisch mit Saucen! :-)
süti beállítások módosítása