Számokban nem tudok adatokat szolgáltatni, de a legutóbbi két ebédemet így hívták, és így néztek ki:

<-Gebackenes Poulardenschnitzel mit Cafe de Paris.

Mindemellett a hatalmas kupac édesség is fogyatkozik, de üzenem minden aggódónak, hogy a két kiló alma sem hever érintetlenül, és a reggelijeim is müzlivel, illetve zöldségekkel gazdagítottak. Mondhatni eléggé rendszerezetten tudok enni, néhány nassolni való nyúlik csak a késő estébe =)

 

<-Sauce, Hackfleischrolle mit einer Schafskäsefüllung , dazu Frühlingsquark

Nagyon vicces, mert a héten mindennap valakivel összefutottam a villamoson a szombatiak közül, a többi magyar meg néha néz rám nagy szemekkel, hogy ők meg kicsodák, de azóta már be lettek nagyjából mutatva :)

Szerdán a Skype maratonok mellett arra is jutott időm, hogy a megírandó mailjeim számát csökkentsem, de persze mindig újraterelődnek a galádok! ;)

A csütörtöki programm elég sűrű volt, a mostanában szokatlan verőfényben nyitott erkélyajtónál napozva reggeliztem, miközben oda lent a mosógép tisztította a ruháimat (ha akartam volna se tudtam volna jobban időzíteni, így megszáradtak estére :)). Aztán következett a már említett csoda halacska, németórán nem ellenőriztük a házit mert sokan nem csinálták meg, cserébe kiteljesedhettem Good bye Lenin!-ből újra (jó volt összefüggően egész sokat beszélni újra németül). Aztán fogtam magam és elvillamosoztam a CityLeaks vezetés helyszínéhez. Kisebb tanácstalankodás után találtam még hozzám hasonló elveszett lelkeket. Maradjunk annyiban, hogy nem volt zökkenő mentes az elindulás, és a vezetés is alternatív volt, viszont nem kellett érte 5 €-t perkálni. Tudni illik mi máshol várakoztunk a rendes vezetés már rég elindult máshonnan, így az a srác vezetett minket, aki előző héten már volt, és elmondta, amit ő már hallott a képekről. Főleg társadalmi problémákat feszegetnek (szegénység, éhezés, vallás üldözés, környezetvédelem, fogyasztói társasdalom), nekem tetszettek nagyon, meg, hogy ilyen épkézláb formában vannak kihasználva az üres felületek. Mivel a srác a múltkor csak az elején volt a túrának, én meg autodidakta módon a másik feléből sokat felfedeztem a belvárosban, haza irányítottam magam (a metrótérkép olvasásom mesés :)).

Visszaérve egy kisuvickolt konyha fogadott, nagyon meglepődtem. Josephin egyedül nekiállt megcsinálni az egészet, én a gyors vacsi után beálltam mellé hűtőt takarítani, közben megbeszéltük, hogy az ő hároméves itt lakása alatt hogyan romlott a konyhatakarítási morál. A végén még Bo is beállt kicsit, szóval remélhetőleg a holnapi ellenőrzésnél mindent rendben találnak már, és esetleg a sütőnkkel is hajlandók foglalkozni.

A nap végére megkerestem néhány sorozatot, mert a többiek annyit beszélnek róluk, és párral nosztalgiáztam :) Ez volt Kata szerencséje, aki kizárta magát a szobájából egy szál törölközőben. Anikó befogadta, én meg a hívásuk után kölcsön adtam a matracomat. Szóval ő is túl van a tűzkeresztségen, remélhetőleg reggel mihamarabb beengedik a szobájába! :S

Hogy az eredeti témához visszakanyarodjak a hétvégén valószínűleg időzítünk egy palacsintázást! :D

Hát azért most is sikerült írnom "pár sort", ígérem jönnek a képek is!

Szerző: nadra  2011.09.23. 11:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vivacolonia.blog.hu/api/trackback/id/tr773247475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása