Ez a dátumon kívül abból is látszik, hogy megszaporodott azoknak az embereknek a száma, akiktől búcsút vettem, és elkezdődtek az utolsó utáni találkozások.

A másik figyelmeztetőjel, hogy ma bementem az egyetemre, és röpke 40 perc alatt két irodán verekedtem át magam, ezzel minden az indulás előtti, itthon megvalósítandó papírmunkát letudva!

Sőt tegnap olyan dolgot is elintéztem, ami már jó ideje a körmömre égett. Írtam szegény buddy-mnak. Ő meg válaszolt is hipp-hopp :) Mint kiderült, egy török, ámde germanisztika szakos hallgató lesz az én patrónusom az első időkben, aki imád salsa-zni (engem is akar vinni ;)), és jelenleg Észtországban múlatja az idejét önkéntes tanítással.

Ja és még egy kalandot is beszerveztem magamnak, mert érdeklődni akartam a repülőtársaságtól a plusz kilók és laptop ürügyén. Viszont arra nem számítottam, hogyha egy magyar elérhetőséget hívok, akkor egy kellemes férfi hang fog bejelentkezni a vonal túl felén,... németül :) Szerencsére a lélekjelenlétem megmaradt és sikerült megtudnom a szükséges infókat, de a Guten Tag utáni fél percet nem kívánom senkinek =)

Nem tudom az indulás előtt lesz-e még posztra érdemes történés, a bőrönd(köszi Eszter)taposást mindenki el tudja képzelni, meg a félelemmel vegyes izgalmat, ami 29-én fog kicsúcsosodni. Úgyhogy nem mondom, hogy legközelebb, már Kölnből jelentkezem, de nagyon valószínű ;)

Szerző: nadra  2011.08.24. 11:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vivacolonia.blog.hu/api/trackback/id/tr733175540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása