Egy talán népszerű bejelentés, a blog folytatódik.

Megküzdöttem már egyszer az egyetemi bürokrácia démonaival, így a minimumot tárgyelfogadtatás terén teljesítettem. Most viszont kényszerpihenő van, mert bárki akire még szükségem lenne szabadságát tölti.

Sebaj így erősíthetem magam, élvezhetem, hogy intézik nekem az ideiglenes szállást, míg nem költözhetünk a koliba :) Meg most már tényleg futószalagon érkeznek a búcsú buli meghívások és én is győzőm koordinálni az időmet, hogy mikor kitől hogyan búcsúzzak, persze örülnék, ha ez lenne a legnagyobb problémám.

Mindemellett igaz ugyan, hogy az itthoni egyetmen meghalt az élet, kinn viszont elintéződött és véglegessé vált a kolis helyem, olyannyira precízek, hogy még a szellőztetés rendjét is előre elküldték nekünk.

Szóval a most érthetően vegyes érzésekkel várom az újdonságokat, de nagyon örülök, hogy akadnak tenni és beszerezni valók, amik teljesen le tudják kötni a figyelmemet.

Szerző: nadra  2011.08.12. 21:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vivacolonia.blog.hu/api/trackback/id/tr643149756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása